تازه ها

تازه ها

كليك=دانلود=جديدترينها

متن آهنگ " دلم گرفت " از مهدی مقدم



بهم نگاه نکرد چشاشو بست و رفت دل منو شکست و رفت
منو دوسم نداشت به عشق من به حس من محل نذاشت
دلم گرفت ازش منو به گریه هام سپرد
غم منو یه بار نخورد

باید ببخشمش یا نفرینش کنم خدا
یا اینکه از غمش بسوزم سرد و بی صدا
باید ببخشمش یا نفرینش کنم خدا
یا اینکه از غمش بسوزم اینجا سرد و بی صدا

به اشکم اعتنا نکرد و درد بی کسی تو دلم گذاشت
منو سوزوند و از تموم این سوزوندناش دست برنداشت
یادم نمیره رفتنش برام یه دنیا غم آورد
منو تو خونه جا گذاشت و با خودش نبرد

باید ببخشمش یا نفرینش کنم خدا
یا اینکه از غمش بسوزم سرد و بی صدا
باید ببخشمش یا نفرینش کنم خدا
یا اینکه از غمش بسوزم اینجا سرد و بی صدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Armin ׀ تاریخ: شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

اميدوارم بهت خوش بگذره


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 3nter.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM